باسمه تعالی

حماسه از دل می جوشد ، با عقل هدایت و با ایمان پشتیبانی می شود.امام خامنه ای  (مدظله العالی)

همانگونه که در بیانیه شماره 1 به استحضار عموم همشهریان میبدی رسید؛ ائتلاف "هدایت" شورای اسلامی شهر میبد در راستای تحقق منویات ولی امر مسلمین(مدظله العالی) در خلق حماسه سیاسی ، امیدوار است قدمی هر چند ناچیز در این عرصه برداشته باشد . شکی نیست که یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است لیکن همین نکته ما را بر آن داشت که دراین بیانیه، یادآور شویم که توجه به انتخابات ریاست جمهوری خدای ناکرده باعث نشود انتخابات شوراها در نظر ما کم اهمیت جلوه کند و رفتار ضعیفی را در قبال آن بروز دهیم .

رهبر معظم انقلاب در اهمیت شوراهای اسلامی می فرمایند:" تشكیل شوراها در همه روستاها و شهرهای كشور، تجلی حضور عینی و مستمر مردم در تصمیم گیریها و كارها است ". ایشان به مسئولان، مردم و نخبگان توصیه می کنند که : "توجه به انتخابات ریاست جمهوری، اهمیت انتخابات شوراها را از چشم آنها دور نكند."

 ستاد ائتلاف "هدایت" شورای اسلامی شهر میبدضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال و ابراز خرسندی از اینکه لیست انتخاباتی اش مورد استقبال وسیع عموم شهروندان شریف، طلاب و روحانیون،نخبگان،هنرمندان،ورزشکاران،کارگران،فرهنگیان، کسبه ودیگر علاقمندان دیار آیت الله موسس(ره) قرارگرفته است ؛ از عموم مردم متدین،انقلابی و فهیم این شهر باستانی پرافتخار استدعا دارد همچنانکه در ایجاد شور و حماسه انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح تلاش می کنند ، همین تلاش و همت و سعی را در هرچه باشکوه تر برگزارشدن انتخابات شورای اسلامی شهروانتخاب اصلح داشته باشند ،چراکه شما بهترینید و لایق بهترینها.آنچنانکه همیشه و در طول تاریخ 7000 ساله خود بوده اید.

وچه خوب است که هر کدام از ما در مقابل تهاجم وسیع دشمنان این مرز و بوم و در دفاع از کیان و ارزشهای اسلامی ایرانی با انتشار این پیام یک رسانه باشیم.

لیست ائتلاف "هدایت" شورای اسلامی شهر میبد :

حجه الاسلام مهدی اکبرزاده (دانشجوی کارشناسی ارشد نهج البلاغه/مبلغ/فعال فرهنگی)

عزیزالله داورپور  (کارشناس حسابداری/مدیر سابق بازرسی بانک مهر استان یزد)

سیدحبیب دهقانی (دانشجوی کارشناسی ارشدمرمت واحیای بناهاوبافتهای تاریخی/کارشناس میراث فرهنگی میبد)

مجید زارعی  (دانشجوی کارشناسی ارشد فلسفه تعلیم و تربیت/کارمند صدا و سیمای استان یزد)

احمدصمدی  (کارشناس ارشد مترجمی زبان/فعال اجتماعی/مدرس دانشگاه)

جمال عابدنیا  (دانشجوی دکترای تاریخ اسلام/مدرس دانشگاه ودبیر آموزش و پرورش)

یحیی علیزاده (کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری /مدرس دانشگاه ودبیر آموزش و پرورش)

مهندس اباذر غفوری (کارشناس معماری/9 سال سابقه خدمت در شهرداری)

حسین فلاح(کارشناسی ارشدمدیریت MBA/ رئیس سابق فنی حرفه ای میبد / روزنامه نگار/ فعال فرهنگی اجتماعی)

 به خاطر داشته باشیم.

ستاد انتخاباتی ائتلاف " هدایت " شورای اسلامی شهر میبد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا